niedziela, 19 maja 2013

Uwaga, uwaga !

Z braku czasu zawieszam blog. 
Strasznie mi przykro z tego powodu. 
Niestety choruję na znaną wam z pewnością chorobę - brak weny.
Mam nadzieję, że odnowię działalność na blogu niebawem. 
Dziękuję czytającym, a najbardziej moim przyjaciołom. 
Dodam jeszcze, że gdy znajdę czas zacznę kontynuować ten blog oraz stworze następny o innej historii miłości dwóch wspaniałych postaci.
Mam nadzieję, że ci, którzy byli - zostaną.
Dziękuję jeszcze raz i przepraszam.

Wasza ~Mionka.

2 komentarze:

  1. Ja zostaję i będę sprawdzać codziennie , aż wrócisz i dodasz nowy rozdział.;*
    Wracaj szybko. Życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nieee :c przepraszam, że wcześniej nie komentowałam, alle dopiero dzisiaj założyłam konto Google :x
    naprawdę piszesz świetnie, i jestem bardzo ciekawa co zrobi Malfoy..
    będe czekać ;)
    zapraszam do mnie- droga-do-milosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń